Mamanu mekasini
Mamanu mekasini
Agafesootai Ma Taimi Paganoa

Baoan - Guancheng Family Fit Bar

Agafesootai Ma Taimi Paganoa O laina faʻalava ma le laina e tasi e va ai le isi ma fausia se grid. Taitasi kisi o se fesoʻotaʻiga faʻatulagaga, o le faʻavae foi lena o le whiskey pa design concept. I tulaga o le malosi faʻasaoina ma le siosiomaga puipuiga, o le mamanu na faʻaaogaina TAITAIINA malosi-faʻaola moli i le atoa o le pa. Ina ia faʻatumauina le lelei o le ea i totonu o le pa, o le mamanu e faʻamalama pupuni mai le itu i matu i saute, e mafai ona mautinoa le alualu i luma o le ea masani.

Fale Faʻaaliga

City Heart

Fale Faʻaaliga Mai le fauga fale o le taulaga e faasino atu ia malamalama ma fuaina le paleni o le mamanu, o le taulaga faʻaaliga faamalu i le tolu tulimanu avanoa, e ala i le taulaga fausiaina ma atinae e faʻalauiloaina pisinisi, o le taulaga ma tagata o vaʻaiga o le suiga o le taulaga ma taulaga o uiga ma taulaga tau gaugau i fesuiaiga e faamatala le malamalama o le tisainiina o se taulaga, vaai i le taulaga ua tuanai sili atu e vaʻaia lona lumanaʻi.

Laulau Moli

Oplamp

Laulau Moli Oplamp e aofia ai se tino keramika ma se mautu fafie faavae lea o loʻo tuʻuina atu se malamalama malamalama puna. Faʻafetai i ona foliga, maua mai i le tuʻufaʻatasia o tolu cones, o le tino o le Oplamp mafai ona faʻasolosolo i ni tulaga iloga e tolu e fausia ai ituaiga eseese o moli: maualuga laulau lamepa ma ambient malamalama, maualalo laulau lamepa ma ambient malamalama, poʻo ni moli se lua. O faʻatulagaina o soʻo o le lamepa faʻataga se tasi o ave o malamalama e fealofani faʻalenatura ma mea taulima. Oplamp ua fuafuaina ma maeʻa fausia i Italia.

Moli Laulau Faʻafetauina

Poise

Moli Laulau Faʻafetauina O le faʻasolosolo foliga o Poise, o le laulau moli na mamanuina e Robert Dabi o le Unform.Studio suia i le va o faʻalavelave ma malosi ma se lapoʻa pe laʻititi tulaga. Faʻalagolago i le vaega i le va o lana mama faʻamalamalamaina ma le lima o loʻo taofia ai, o se laina faʻasasaʻo poʻo se laina tuʻusaʻo i le liʻo e tupu. A tuu i luga o se fata maualuga atu, o le mama e mafai ona ufiufi le fata; pe ki le mama, e mafai ona paʻi atu i se puipui lata ane. O le mafuaʻaga o lenei fetuʻunaʻiga o le faʻamalosia lea o le e ana e ana ma taʻalo ma le malamalama malamalama i le faʻatusatusa i isi mea o loʻo faʻataʻamilo ai.

Faaaliga Faʻaaliga

Optics and Chromatics

Faaaliga Faʻaaliga O le ulutala Optics ma Chromatic e faʻasino i le finauga i le va o Goethe ma Newton i le natura o lanu. O lenei felafolafoaʻiga o loʻo fai ma sui o le fetauiga a mataʻitusi e lua mataʻitusi: o le tasi e fuafuaina, o le geometric, ma le maʻai o le tino, o leisi e faʻamoemoe i le faʻatinoga o ata lanu. I le 2014 o lenei mamanu sa avea ma ufiufi mo Pantone Plus Series Artist Covers.

Mama

Gabo

Mama O le mama Gabo na mamanuina e faʻamalosia ai tagata e toe vaʻai i le itu matamuli o le olaga lea e masani ona mou atu pe a matua matua. O le tisaini na musuia e le manatuaina o le matauina o lana tama tama taʻalo ma lana felanulanuaʻi togafiti faʻataulaitu. E mafai e le tagata faʻaaoga ona taʻalo i le mama i le faʻasolo o vaega tutoatasi e lua. I le faia o lenei, o le gemstone lanu seti poʻo le tulaga o faʻataʻitaʻiga e mafai ona fetaui pe le fetaui. E ese mai le manaia vaega, le tagata e iai le filifiliga o le ofuina se mama mama i aso uma.